23.3.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: shutterstock.com/Andriy Sharpilo).
Volkswagen predstavuje nový ID.Buzz GTX, najrýchlejšiu a najvýkonnejšiu verziu elektrického minivanu. Variant GTX využíva dva elektromotory s výkonom viac ako 300 koní.
Minulý týždeň sme sa dočkali prvej upútavky na výkonnú verziu elektrického modelu ID.Buzz. Teraz nám nemecký výrobca poskytuje všetky podrobnosti o novej verzii elektrického minivanu.
Podobne ako verzie GTX pre ID.3 a ID.7 Tourer, aj ID.Buzz GTX dostal agresívnejší predný nárazník, ktorý obsahuje denné svetlá na bokoch, ktoré odlišujú výkonnú verziu od bežného modelu. Na boku vidíme špeciálne navrhnuté kolesá s priemerom 20 palcov, ktoré sú súčasťou štandardnej výbavy. Na želanie si zákazníci môžu vybrať 21-palcové kolesá. ID.Buzz GTX dostal aj novú farbu karosérie. Červená Cherry Red môže byť nakonfigurovaná pre celú karosériu alebo v kombinácii s odtieňom Mono Silver pre kontrastný efekt.
Volkswagen ID.Buzz dostane úpravu GTX
V interiéri dostane verzia GTX tmavší interiér zakončený čiernou strechou. Sedadlá sú čalúnené kožou a mikrovláknom a majú kontrastné červené prešívanie. K dispozícii je aj špeciálny volant s označením GTX a červeným prešívaním.
ID. Buzz GTX so štandardným rázvorom je k dispozícii s piatimi sedadlami, s tromi sedadlami v druhom rade delenými v pomere 40:60 alebo so šiestimi sedadlami s dvoma samostatnými sedadlami pre každý rad. Verzia s dlhým rázvorom bude k dispozícii s lavicou a piatimi sedadlami, ako aj so šiestimi sedadlami. Táto verzia bude navyše ponúkaná so siedmimi sedadlami, s trojmiestnou lavicou v druhom rade a dvoma samostatnými sedadlami v treťom rade.
Čo sa týka výkonu. ID.Buzz GTX poháňajú dva elektromotory s celkovým výkonom 340 koní. Štandardom je pohon všetkých kolies 4Motion, takže minivan šprintuje z 0 na 100 km/h za 6,5 sekundy. Maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na 160 km/h.
Verzia so štandardným rázvorom je vybavená batériou s kapacitou 79 kWh a verzia s dlhým rázvorom využíva batériu s kapacitou 86 kWh. Batériu s kapacitou 79 kWh možno rýchlo nabíjať až do výkonu 185 kW a batériu s kapacitou 86 kWh až do výkonu 200 kW. V prípade oboch verzií trvá dobitie na 10 – 80 % približne 26 minút.
Redakcia Auto trendy.
Súvisiace články:
Hyundai Ioniq 5 prešiel faceliftom. Konečne má stierač zadného okna
Toto má byť najrýchlejšie auto na svete. V roku 2024 sa pokúsi prekonať rýchlostný rekord.
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.