31.3.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@provscons6171).
Nový výtvor hlavného dizajnéra spoločnosti Tesla nie je auto. Ide o nástroj, ktorý funguje vďaka sile ľudských svalov, ktorú si nemôžete kúpiť. Tesla sa chystá rozdať 800 kladív, ale nebude ľahké stať sa ich majiteľom.
Hovorí sa, že žiadny nápad nie je hlúpy, pokiaľ sa dá predať. To je zrejme predpoklad Elona Muska, keďže ponuka jeho spoločností často obsahuje zdanlivo nezmyselné produkty. Pravdou je, že šéf Tesly, SpaceX, Boring Company a niekoľkých ďalších spoločností nerád míňa peniaze na reklamu. Donedávna sa chválil, že na ňu neminul ani cent. Namiesto toho predáva svojim fanúšikom absurdné gadgety, ktoré mu zabezpečujú publicitu a prekvapivo veľký zisk.
Aké bizarné gadgety vznikli v hlave Elona Muska? Ich zoznam je dlhý
Doteraz sme už videli plameňomet a parfum s vôňou spálených vlasov s logom Boring Company, šortky S3XY (za 69 420 dolárov), tequilu a surfovacie prkno so značkou Tesla, detský oblek SpaceX a niekoľko ďalších nezvyčajných gadgetov. Všetky tieto nápady sa zrodili v Muskovej brilantnej fantázii a potom okamžite prinútil svojich zamestnancov, aby ich zrealizovali. Miliardár ich považuje za mimoriadne zábavné. O tom možno diskutovať, ale takéto predmety sú určite účinným marketingovým nástrojom.
Z novej biografie juhoafrického vynálezcu a podnikateľa od Waltera Isaacsona sa navyše možno dozvedieť, že Muskove spoločnosti na všetkých týchto limitovaných edíciách príslušenstva zarábajú desiatky tisíc dolárov. Podobne to bude aj s najnovším gadgetom, hoci tentoraz Elon Musk neočakáva za to hotovosť. Prišiel s komplikovanejším nápadom. Šéf spoločnosti Tesla očakáva za kladivo vernosť.
Kladivo Tesla CyberHammer navrhol Franz von Holzhausen a bude vyrobené v počte 800 kusov. Hneď je zrejmé, že ho vymyslel dizajnér Cybertrucku, pretože napriek úplne odlišnému použitiu majú tieto dva úžitkové predmety podobne agresívne a hranaté línie. Aby však nebolo pochýb, na obuche je podpis: Franz.
Prečo bolo vybrané práve kladivo? Je to odkaz na prezentáciu Cybertrucku 2019, počas ktorej sa von Holzhausen osobne pokúsil zničiť karosériu len pomocou silného kladiva, čím demonštroval odolnosť dverí elektrického pickupu. A ako sa človek stane šťastným majiteľom kybernetického kladiva Tesla? Nie je to ťažké: stačí presvedčiť aspoň 35 ďalších ľudí, aby si kúpili elektromobily Tesla.
Tesla CyberHammer bude trofejou pre najväčších stúpencov americkej spoločnosti
Elon Musk sa rád dostáva do povedomia médií a verejnosti, a preto vymýšľa rôzne metódy, ako upútať pozornosť. S pomocou kladiva na kovy spustil špecifický vernostný program. Teraz sa mnohí fanúšikovia jeho produktov a filozofie, ktorú Musk vymyslel, budú preň dokonca zabíjať. Som si istý, že Tesla na tejto akcii zarobí oveľa viac, ako keby sa snažila ten istý produkt predávať za tisíce dolárov. Nejde o to, že by americký výrobca elektromobilov mal problém nájsť zákazníkov pre svoje autá, ide len o ekvivalent reklamného priestoru (známeho ako AVE, teda Advertising Value Equivalency), za ktorý by musel zaplatiť, aby získal publicitu. Jediné, čoho sa obávam, je, že niektorý z nespokojných zákazníkov spoločnosti Tesla by mohol neskôr použiť CyberHammer na verejné zničenie svojho auta, ako sa to už v minulosti stalo.
Redakcia Auto trendy.
Súvisiace články:
Čo sa stane, ak zasiahneme Tesla Cybertruck baseballovou pálkou? Nie to, čo si myslíte
Je Tesla Cybertruck naozaj nepriestrelný? Overujeme
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.