12.5.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@UnitedMobility).
Nie je to výsledok práce šialeného grafika ani generátora obrázkov na báze umelej inteligencie. Citroën skutočne ponúka dve prepojené kabíny. A čo viac: toto riešenie má veľký zmysel.
Ťažko uveriť, že francúzsky výrobca skutočne takto spája dve kabíny už vo výrobe. Každá z nich má pod kapotou naftový motor, takže čisto teoreticky môžete s týmto vozidlom jazdiť v oboch smeroch. Ukazuje sa však, že toto nie je reálne využitie tejto konštrukcie. Dôvod jeho vzniku je triviálne jednoduchý.
Takto spojené kabíny uľahčujú ich prepravu k zákazníkom, ktorými sú najčastejšie stavitelia obytných vozidiel. Načo prerábať celý Jumpy, keď v skutočnosti potrebujete len prednú časť a celá polointegrovaná karoséria je aj tak samostatný modul? Základná verzia sa dodáva s 15-palcovými kolesami, manuálnou klimatizáciou a manuálnou prevodovkou, ale objednať si ďalšiu výbavu nie je problém.
Ešte zaujímavejšie je, že Citroën nie je jediný, kto ponúka takéto kabíny. Už predchádzajúca generácia Renaultu Master bola v roku 2010 predstavená v takejto konfigurácii.
Redakcia Auto trendy.
Súvisiace články:
Nové rodinné SUV značky Renault s dojazdom 1 000 km.
Víťaznú kartu teraz drží Renault. Pomôže značke eliminovať konkurenciu ponúkajúcu vozidlá SUV
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.