8.7.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@PlanetCarNews).
V segmente SUV na konkurenčnom európskom trhu je čoraz ťažšie získať vedúcu pozíciu. V súčasnosti má takmer každá značka v ponuke mestské SUV, ktoré je atraktívne z hľadiska pomeru ceny a kvality. Okrem toho sa na trhu neustále objavujú nové modely vrátane tých s ázijským rodokmeňom. O to viac môže byť Renault spokojný s júnovým výsledkom.
Renault so skvelým umiestnením v rebríčku najpredávanejších modelov
Nie je žiadnym tajomstvom, že nový Renault Symbioz je na európskom trhu úplnou novinkou. Nový model francúzskej značky predstavuje predispozíciu výrobcu inovovať a reagovať na nové trendy.
Nové SUV, ktoré predstavuje futuristický dizajn idúci ruka v ruke s pokročilými technológiami, nadchlo zákazníkov, čo je veľký dôvod na oslavu jeho tvorcov. V nasledujúcich mesiacoch by mohlo účinne zamiešať karty a odobrať zákazníkov svojim konkurentom. To potvrdzuje schopnosť spoločnosti Renault prekvapiť konkurenciu na konkurenčnom trhu a úspešne umiestniť svoje modely na popredných miestach rebríčka.
Len v Španielsku sa nového Renaultu Symbioz predalo už 251 kusov, čo je na novinku vynikajúci výsledok, ktorý svedčí o záujme zákazníkov o tento model. Je tiež dôležité, že Renault Captur je lídrom tamojšieho trhu, keď sa v júni umiestnil na 8. mieste s 1 954 predanými kusmi. Po šiestich mesiacoch sa v rebríčku vyšplhal na 15. miesto. Len o niečo horšie je na tom Renault Clio (1557 kusov). Ide o ďalší silný pilier francúzskej značky. Dôležité je, že Renault má medzi 100 najpredávanejšími modelmi v Španielsku až šesť modelov.
Francúzske SUV je pre mnohých lákavou ponukou
Nie je žiadnym tajomstvom, že modelový rad značky Renault bol osviežený. Vďaka cenám a výbave je ponuka výrobcu atraktívnou alternatívou k modelom, ako je napríklad populárna Toyota. Obnovené SUV Renault Captur je nepochybne účinným receptom na úspech, a to je len jeden z modelov, ktoré značka ponúka v obľúbenom segmente.
Renault Captur má rovnako ako jeho predchodca všetko na to, aby patril medzi najžiadanejšie modely výrobcu. Veľmi prijateľná cena, kvalita a moderné technológie sú rozhodujúcim faktorom predaja. Okrem toho nemožno francúzskym súperom Toyoty uprieť veľkú atraktívnosť z hľadiska dizajnu.
Dobré výsledky značky Renault sú spôsobené aj tým, že zákazníci majú široký výber motorov. Nemusia sa obmedzovať na jediný hybrid. Dá sa očakávať, že dobrý sortiment a dobré autá budú v nasledujúcich mesiacoch účinnou zbraňou proti rastúcej konkurencii. Podarí sa na konci roka postúpiť do prvej päťky? Na odpoveď na túto otázku si budeme musieť ešte chvíľu počkať.
Redakcia Auto trendy.
Súvisiace články:
Renault uvádza na trh nové hybridné SUV v Kórei. Nový Grand Koleos má DNA Volva
Renault oznamuje, že bude vyvíjať batérie LFP pre svoje nové elektromobily. Náklady klesnú až o 20 %
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.