Novinky, Šport, Správy, Zaujímavosti,

Audi robí veľké personálne zmeny v projekte Formuly 1, dvaja špičkoví hráči odchádzajú

28.7.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@WeAreTheRace). V automobilovom priemysle je ťažké hovoriť o stabilite. Brutálne to demonštrovali dvaja hlavní aktéri nového projektu Audi, ktorí chcú vstúpiť do pretekov Formuly 1....

28.7.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@WeAreTheRace).

V automobilovom priemysle je ťažké hovoriť o stabilite. Brutálne to demonštrovali dvaja hlavní aktéri nového projektu Audi, ktorí chcú vstúpiť do pretekov Formuly 1.

Audi robí veľké personálne zmeny v projekte Formuly 1, dvaja špičkoví hráči odchádzajú.
Foto: youtube.com/@WeAreTheRace

Oliver Hoffmann prichádza o funkciu šéfa projektu Audi Formula 1

Spoločnosť Audi oznámila personálne zmeny v tíme riadenia projektu Formuly 1. Vzhľadom na to, že z člena predstavenstva sa za päť mesiacov stanete nulou, vidíme, aký neúprosný dokáže byť automobilový priemysel.

Oliver Hoffmann bol donedávna vysoko ceneným riaditeľom vývoja v spoločnosti Audi. Bol zodpovedný za legendárny technický vývoj prémiovej značky a jej najnovšie elektrické koncepty. Následne generálny riaditeľ Gernot Döllner prevzal Hoffmannovo oddelenie, aby mohol byť povýšený na vedúceho projektu Audi Formula 1. Ako sme sa teraz dozvedeli, v utorok odstúpil zo svojej pozície a úplne tak opúšťa spoločnosť.

Nie sú to jediné neočakávané personálne zmeny v tomto vysokoprofilovom projekte. K bývalému členovi predstavenstva sa pridáva aj bývalý výkonný riaditeľ Sauber Motorsport Andreas Seidl. Značka mu po prevzatí tímu Sauber zverila pozíciu generálneho riaditeľa tímu Audi F1. Jeho odborné znalosti, ktoré získal v tímoch McLaren F1 a Porsche LMP1, boli ocenené.

Po týchto veľkých personálnych zmenách už značka pokračuje bez Hoffmanna a Seidla.

„Naším cieľom je dostať celý projekt Formuly 1 na úroveň F1 prostredníctvom jasných riadiacich štruktúr, jasných zodpovedností, obmedzených rozhraní a efektívnych koordinačných procesov. Na to musí byť tím schopný konať nezávisle a rýchlo,“

– povedal generálny riaditeľ Gernot Döllner.

Mattia Binotto bývalý šéf tímu Ferrari bude prevádzkový riaditeľ a technologický riadite tímu Audi.
Foto: youtube.com/@Ferrari

Miesto týchto dvoch odborníkov zaujal Mattia Binotto

Prémiová značka nahradí Seidela a Hoffmanna bývalým šéfom tímu Ferrari Mattiom Binottom. Ten bude viesť budúci projekt Audi vo Formule 1 ako prevádzkový riaditeľ a technologický riaditeľ.

Binotto pracoval pre Ferrari od roku 1995 do konca roka 2022. Z toho od roku 2019 do konca roku 2022 ako riaditeľ tímu na pretekárskej trati. Rozhodnutie o Mattiu Binottovi je súčasťou reorganizácie riadiacej štruktúry budúceho továrenského tímu značky v F1. Táto reorganizácia zabezpečuje samostatnosť a nezávislosť projektu.

V tlačovej správe Audi sa zdôrazňuje, že v rámci reorganizácie opúšťajú projekt bývalý predseda dozorných rád všetkých spoločností Sauber a Andreas Seidl, ktorý bol predtým generálnym riaditeľom spoločností Sauber Motorsport AG a Sauber Technologies AG.

„Chcel by som poďakovať Oliverovi a Andreasovi za ich dôležitú prácu pri vytváraní nášho vstupu do Formuly 1 a za ich odhodlanie pri jeho príprave,“

– povedal Gernot Döllner.

Redakcia Auto trendy.

Súvisiace články:

Lancia uskutočnila prvé testy svojho nového rally vozidla Ypsilon Rally 4 HF

Nové Porsche Panamera stanovuje nový rekord na Nürburgringu


Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.


Varovanie

Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.



Najčítanejšie

Odporúčame

Predajný fenomén: Dacia Sandero mieri na trón najpredávanejšieho auta 2024 – a nič ju nezastaví!

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@ByteBuzzInovations). Dacia Sandero si opäť upevnila svoje miesto na vrchole predajných rebríčkov nových áut v Európe a smeruje k tomu,…

SUV budúcnosti je tu: Zoznámte sa s novým Hyundai Ioniq 9 – výkonom šokuje, dizajnom očarí!

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@kbb). Najväčšie elektrické SUV od kórejského výrobcu Hyundai oficiálne vstupuje na scénu – a hneď s impozantnou batériou a výkonom…

Prečo automobilky investujú miliardy do polovodičových batérií? Zistite, čo prinesú vám!

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@beyonddiscoveryofficial). V poslednej dobe výrobcovia automobilov čoraz častejšie prechádzajú na polovodičové batérie pre svoje elektromobily. Pozrime sa na to, z…

Nové hybridné SUV je dokonalým plánom B pre Toyotu Yaris Cross. Nízka spotreba paliva a pôsobivý zoznam výbavy

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@crospotter13). Stellantis pokračuje vo svojej novej stratégii. Pridaním hybridného modelu do modelového radu Citroën má skvelú alternatívu k špičkovému SUV…

Značka minulosti, hviezda budúcnosti: Objavte revolučný návrat Ebro S700!

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@talleresspg5237). Španielsky automobilový priemysel tento rok zažil prekvapivý návrat jednej zo svojich legendárnych značiek, na ktorú už mnohí zabudli: Ebro.…

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov