30.7.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@AutoYaINFO).
Mazda predstaví nové logo, ktoré je súčasťou zmeny imidžu značky. Nové logo bude mať jednoduchší vzhľad.
Nemalo by nás to prekvapiť, každá spoločnosť svoje logo v tej či onej podobe upravila. Niektorí sa rozhodli reinterpretovať retro logo, iní ho len upravili, zatiaľ čo niektorí výrobcovia prešli kompletnou zmenou značky a identity, čoho príkladom je Dacia.
Podľa Motor1 si japonská automobilka zaregistrovala na japonskom patentovom úrade pre ochranné známky nové zjednodušené logo.
Súčasné logo japonskej značky bolo predstavené v roku 1997 a je štylizovanou verziou písmena M, ktoré je nakreslené v tvare krídel. Za 27 rokov svojej existencie sa súčasný znak Mazdy príliš nezmenil, ale logo značky sa čoskoro dočká faceliftu.
Mazda mení logo v roku 2024
Mnohí výrobcovia v posledných rokoch aktualizovali vzhľad svojich log. BMW sploštilo a zjednodušilo svoje logo, rovnako ako Audi a Volkswagen, zatiaľ čo Renault, Peugeot a Citroen sa rozhodli používať reinterpretácie log z minulosti.
Podobne ako mnohé iné značky, aj nové logo Mazdy má sploštený tvar, ktorý upúšťa od 3D vzhľadu, ktorý bol v minulosti u výrobcov automobilov taký bežný.
Je tiež možné, že nové dvojrozmerné, moderne vyzerajúce logo znamená prechod automobilky do novej éry elektrifikácie. Mazda sa zatiaľ nevrhla do urýchleného vývoja elektromobilov, namiesto toho sa sústredila na nové spôsoby zefektívnenia svojich spaľovacích motorov, ale to by sa mohlo v budúcnosti zmeniť.
Mazda bude zatiaľ v Číne predávať sedan EZ-6, ktorý je výsledkom spolupráce s čínskou spoločnosťou Deepal. EZ-6 je v podstate upravený model Deepal SL03, ktorý sa bude predávať výlučne v Číne.
Redakcia Auto trendy.
Súvisiace články:
Mazda uvádza na európsky trh svoju novú 7-miestnu vlajkovú loď SUV CX-80
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.