3.8.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@StraightArrowNews).
Nie je žiadnym tajomstvom, že čínska spoločnosť BYD dostáva Teslu do problémov tým, že jej kradne predaj. Na druhej strane, predajná stratégia, ktorá zahŕňa hybridné modely za konkurenčné ceny, by mohla poškodiť mnohé značky v Európe. Spoločnosť veľmi dobre vie, ako sa urobiť rozpoznateľnou a získať si dôveru zákazníkov.
Nová aliancia BYD je senzáciou na trhu
Čínsky výrobca dnes oznámil, že vytvára silnú alianciu. BYD a Uber uzatvárajú viacročné strategické partnerstvo. Medzinárodná spoločnosť zaoberajúca sa mobilitou a doručovacou technológiou plánuje uviesť na trh 100 000 nových elektrických vozidiel.
Pre spoločnosť BYD je to hneď po propagácii jej ponuky na kľúčovom podujatí, akým je Euro 2024, nový spôsob, ako sa presadiť na kľúčových trhoch po celom svete. Okrem toho je to pre spoločnosť BYD skvelý spôsob, ako ďalej rozvíjať elektrické vozidlá, ktoré sa objavia na platforme Uber. Toto partnerstvo podporí nové technológie vozidiel, ktoré získajú popularitu.
Spolupráca sa spočiatku bude týkať Európy a Latinskej Ameriky. Potom sa postupne rozšíri na Blízky východ, Austráliu, Nový Zéland a ďalšie regióny. Očakáva sa, že umožnenie väčšiemu počtu cestujúcich na celom svete využívať ekologickejšie spôsoby cestovania povzbudí viac vodičov, aby si vybrali elektrické vozidlá. Atraktivitu zvýši aj skutočnosť, že sa ponúkajú zľavy na nabíjanie a poistenie. Strany aliancie zvažujú aj ponuku zaujímavých riešení financovania a lízingu.
Spojenectvo medzi Uberom a gigantom v oblasti prepravy sa vyjadril aj Elon Musk
Viacročné strategické partnerstvo nezostalo bez povšimnutia na sociálnych sieťach. Dokonca aj Elon Musk sa nechal zlákať na komentár, keď napísal na platformu X:
„BYD musí rýchlo zmeniť kurz, inak bude mať problémy“.
Vyskúšať si výhody jazdy v elektrickom vozidle je prvým krokom k tomu, aby si používatelia spaľovacích vozidiel zvykli na nový pohon, ktorý im doteraz robil starosti.
„Keď vodič Uberu presedlá na elektrické vozidlo, odjazdí viac hodín. Dosiahne tak štvornásobne vyšší efekt zníženia emisií ako bežní vodiči. Veľmi sa tešíme z hĺbkovej spolupráce medzi spoločnosťami Uber a BYD s cieľom zlepšiť skúsenosti používateľov a vytvoriť spoločenskú hodnotu,“
– povedal generálny riaditeľ Dara Khosrowshahi.
Spoločnosť BYD je známa inováciami vo svojich vozidlách. Jej hybridný pohon ocenila dokonca aj spoločnosť Toyota. Nie je však žiadnym tajomstvom, že práve 100 % elektrické vozidlá sú na ústupe. Podpora tohto typu pohonu prostredníctvom osobných skúseností je určite dobrým strategickým riešením.
Podľa tlačovej správy majú obe spoločnosti v rámci aliancie v úmysle vyvinúť aj „vozidlá schopné autonómnej jazdy“. Treba poznamenať, že viacročné strategické partnerstvo, ktoré by mohlo spoločnosti Uber zabezpečiť predaj 100 000 vozidiel, bolo uzavreté napriek tomu, že EÚ zaviedla clá na dovoz elektrických vozidiel čínskej výroby. V dôsledku toho musí byť balík výhod taký atraktívny, že vyhliadka na clá nemá význam.
Ponuka spoločnosti BYD zahŕňa mnoho skvelých elektrických modelov, ktoré sú na európskom trhu už roky. Kompaktné mestské vozidlá aj väčšie SUV. Nie je jasné, ktoré modely má Uber na mysli, ale na propagačnej fotografii sú zobrazené tri modely: BYD Seal Sedan, Seal U SUV a Atto 3 SUV. Všetky sú uvedené na webovej stránke spoločnosti BYD Europe.
Redakcia Auto trendy.
Súvisiace články:
Úplne nové čínske SUV sa dostane do európskeho cenníka. Stellantis ho už naložil na loď
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.