7.9.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@PlanetCarNews).
Nech si o novom dizajne svetlometov hovoríte, čo chcete, prepracovaný model EV6 je stále lepší ako predtým, má väčší dojazd a rýchlejšie nabíjanie.
Kia oznámila podrobnosti o dojazde modernizovaného modelu EV6, ktorý má radikálne zmenený dizajn prednej časti, vylepšený interiér, väčšiu batériu v štandardnej výbave a rýchlejšie nabíjanie. Zostala zachovaná rovnaká štruktúra úrovní výbavy, takže základný model je stále Air a ak chcete vyššiu výbavu, môžete prejsť na GT Line alebo GT Line S.
Veľká novinka
Veľkou novinkou v rámci osvieženia v polovici životného cyklu je väčšia batéria, ktorej kapacita sa zvýšila zo 77 kWh na 84 kWh. Tým sa dojazd základného modelu s výkonom 225 koní a pohonom zadných kolies podľa WLTP zlepšil z 530 na 580 kilometrov. Upozorňujeme, že odhady WTLP sú zvyčajne oveľa optimistickejšie ako údaje EPA. Ak sa rozhodnete pre dvojmotorový motor EV6 s výkonom 320 koní, dojazd klesne na 545 km, resp. 520 km, ak si zaobstaráte variant GT-Line S s 20-palcovými kolesami.
Vďaka 800-voltovým základom E-GMP patril model EV6 vždy medzi elektromobily s najvyšším nabíjacím výkonom. Po modernizácii sa nabíjací výkon zvýšil o 8 % z 239 kW na 258 kW. Nabitie z 10 na 80 % trvá len 18 minút. Kia uvádza, že 15 minút nabíjania pridá ďalších 316 kilometrov dojazdu.
Vrcholný model EV6 GT, ktorý v súčasnej podobe dosahuje výkon 577 koní, bude tiež modernizovaný, ale odhalený bude až začiatkom roka 2025. Pravdepodobne dostane dodatočný výkon, aby sa vyrovnal ekvivalentnému modelu sesterskej značky Hyundai, Ioniq 5 N, ako aj agresívnejšiu karosériu, aby sa odlíšil od nižších modelov.
Modernizovaný model EV6 Air, je veľmi dobre vybavený. Má 19-palcové kolesá, automatické svetlomety, elektricky sklopné zrkadlá, vyhrievané predné sedadlá a vyhrievaný volant. Možnosť nabíjania z vozidla do vozidla (V2L), kompletný balík asistenčných systémov aktívnej a pasívnej bezpečnosti a sedemročnú záruku.
Ak prejdete na verziu EV6 GT-Line, získate športovú úpravu exteriéru, tónované zadné sklo, športovejší trojramenný volant. Elektrické predné sedadlá potiahnuté vegánskou kožou s pamäťovou funkciou pre vodiča, hliníkové pedále a dvojité adaptívne LED svetlomety.
Vrcholná verzia GT-Line S pridáva 20-palcové kolesá, elektricky zapustené kľučky dverí, sedadlá z umelého semišu s funkciou chladenia vpredu, elektrické nastavovanie volantu. Taktiež vylepšený zvukový systém, head-up displej, 360-stupňový kamerový systém s výhľadom okolo vozidla.
Redakcia Auto trendy.
Súvisiace články:
Hybridné SUV značky Toyota je hitom. Zákazníci si obľúbili výkonný plug-in variant
Dobre vybavené a výkonné SUV? Tu je jeden, ktorý naháňa strach v stĺpcoch predaja Fordu Kuga
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.