Správy, Zaujímavosti,

Volkswagen má „jeden alebo dva roky“ na záchranu značky, varuje finančný riaditeľ spoločnosti

9.9.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@JoeAchilles1). Finančný riaditeľ Volkswagenu varuje, že nemecká automobilka má maximálne dva roky na to, aby zmenila situáciu a zachránila sa. Nemecká automobilka má problémy a...

9.9.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@JoeAchilles1).

Finančný riaditeľ Volkswagenu varuje, že nemecká automobilka má maximálne dva roky na to, aby zmenila situáciu a zachránila sa.

Finančný riaditeľ Volkswagenu varuje, že nemecká automobilka má maximálne dva roky na to, aby zmenila situáciu a zachránila sa.
Foto: youtube.com/@JoeAchilles1

Nemecká automobilka má problémy a finančný riaditeľ spoločnosti presne hovorí, aká vážna je situácia. Arno Antlitz varoval, že Volkswagen má len „jeden rok, možno dva“ na to, aby zvrátil stav svojej vlajkovej značky.

Podľa Carscoops sa finančný riaditeľ skupiny Volkswagen vyjadril počas stretnutia, ktoré sa konalo v sídle spoločnosti vo Wolfsburgu. Zúčastnili sa na ňom aj ďalší kľúčoví ľudia zo spoločnosti vrátane generálneho riaditeľa Olivera Blumeho. Na stretnutí sa zúčastnili aj stovky zamestnancov, ktorých nahnevali a znepokojili správy zverejnené začiatkom týždňa, že Volkswagen zatvorí dva závody v Nemecku, aby znížil náklady.

Tento pokles dopytu na trhu, ako aj pomalšie ako očakávané zavádzanie elektromobilov znamená, že Volkswagen predá za rok približne o 500 000 automobilov menej.
Foto: youtube.com/@electricviking

Volkswagen by mohol pristúpiť k drastickým opatreniam na stabilizáciu situácie

Antlitz uviedol, že trh s automobilmi v Európe sa od vypuknutia pandémie zmenšil a v blízkej budúcnosti sa nevráti do normálu. Tento pokles dopytu na trhu, ako aj pomalšie ako očakávané zavádzanie elektromobilov znamená, že Volkswagen predá za rok približne o 500 000 automobilov menej. Antlitz ponúka maximálne dva roky na zníženie výroby a zníženie nákladov, čo sú opatrenia potrebné na stabilizáciu finančnej situácie Volkswagenu.

Začiatkom tohto týždňa Volkswagen informoval svoju zamestnaneckú radu o plánoch zatvoriť dva závody. Bolo by to prvýkrát v histórii automobilky, čo by zatvorila továreň. Jedna z týchto dvoch tovární vyrába automobily a druhá je závodom na výrobu náhradných dielov.

Medzi zamestnancami to vyvolalo nespokojnosť a odborová organizácia IG Metall nevylúčila štrajk. Spoločnosť čelí aj hrozbe zo strany čínskych výrobcov, ktorí začínajú vstupovať na európsky trh s cenovo konkurencieschopnými modelmi. Volkswagen stráca pozície aj na čínskom trhu, a to aj kvôli týmto čínskym výrobcom.

Redakcia Auto trendy.

Súvisiace články:

Volkswagen zvažuje zatvorenie závodov v Nemecku. Prečo?

Volkswagen Golf 2024: áno, stále je to symbol segmentu C. Testovacia jazda


Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.


Varovanie

Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.



Najčítanejšie

Odporúčame

Objasnené: Ako bude fungovať nové chladiace zariadenie pre jazdcov F1

22.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: shutterstock.com/Michael Potts F1). Exkluzívny pohľad na fungovanie nového chladiaceho zariadenia, ktoré FIA schválila na rok 2025. Prototyp FIA pre nové…

Robot zvyšujúci pevnosť konštrukcie sa presadil v mokrom betóne

22.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@아이티원-d4k). Keď si väčšina z nás predstaví čerstvo vyliaty betón, predstaví si materiál, ktorý by sa mal nechať vyschnúť čo…

Šokujúca pravda: Mikrovozidlá sú na cestách nebezpečnejšie než si myslíte!

22.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@CESVIMAP). Mikrovozidlá neabsolvujú tradičné nárazové testy, keďže ich typové schválenie to nevyžaduje. Napriek tomu, výsledky ukazujú, že kolízia s deformovateľnou…

Európske tradície zlomené: Prečo nový Mercedes CLA prichádza s čínskym motorom?

22.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@AutoInnovationZone). Najnovšia generácia modelu Mercedes CLA prichádza s revolučným hybridným systémom, ktorý kombinuje spaľovací a elektrický pohon. Čo však vzbudzuje…

Hit v úspore nákladov: Prečo Dacia Sandero (nielen) v Nemecku valcuje konkurenciu!

22.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@DeepEnergy26). Dacia Sandero s plynovou inštaláciou je v súčasnosti najlacnejším novým vozidlom v Nemecku. Prejdenie 1 km týmto vozidlom stojí…

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov