22.9.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@RacingBrick).
Spoločnosti LEGO Group a Formula 1 oznámili nové viacročné partnerstvo. Jeho cieľom je spojiť viac fanúšikov stavebnice LEGO so svetom Formuly 1 a spojiť dve globálne komunity vášnivých fanúšikov.
Partnerstvo sa začne v roku 2025, pričom na pretekoch majstrovstiev sveta Formuly 1 sa uskutočnia aktivácie zamerané na fanúšikov a pútavý digitálny obsah pre fanúšikov a rodiny sa bude publikovať na platformách skupiny LEGO Group. Podľa najnovších údajov zaznamenala F1 v posledných rokoch obrovský nárast medzi mladými fanúšikmi. V Európe a USA teraz aktívne sledujú tento šport viac ako štyri milióny detí vo veku 8 až 12 rokov, zatiaľ čo 40 % sledovateľov Instagramu je teraz mladších ako 25 rokov.
Fanúšikovia F1 a stavitelia LEGO sa môžu tešiť na nové a rozmanité portfólio, ktoré bude stvárňovať tímy Formuly 1 pomocou dielikov LEGO. To bude zahŕňať produkty LEGO DUPLO pre predškolákov a sady pre deti všetkých vekových kategórií, ako aj pre tínedžerov a dospelých staviteľov.
Cieľom aktivít plánovaných v roku 2025 je priblížiť fanúšikom svet inovácií, technológií a inžinierstva prostredníctvom stavania z dielikov LEGO. Kreativita a všestrannosť týchto stavebníc je základom všetkých interaktívnych aktivít, ktorých sa budú môcť fanúšikovia zúčastniť na okruhu počas celej sezóny. To inšpiruje celé portfólio nových produktov, ktoré oslavujú komplexnosť tohto športu.
LEGO vstupuje do partnerstva s Formulou 1. Nové sady budú nasledovať v roku 2025
Julia Goldin, riaditeľka pre produkty a marketing spoločnosti The LEGO Group, uviedla: „V spoločnosti The LEGO Group máme za sebou veľkolepé výsledky pri rekonštrukcii mnohých vozidiel F1 v minulosti s použitím súčiastok LEGO. Veríme, že toto nové partnerstvo nám prostredníctvom hry a stavania LEGO pomôže priblížiť tento šport všetkým fanúšikom. Umožní im posunúť vášeň pre tento šport na novú úroveň a ukáže, ako sila kreativity a predstavivosti LEGO umocňuje vzrušenie z F1. Tešíme sa na to, až predstavíme všetko, čo toto vzrušujúce partnerstvo ponúkne starým i novým fanúšikom F1 a fanúšikom značky LEGO doma i na trati.“
Emily Prazer, obchodná riaditeľka Formuly 1, povedala: „Dráha LEGO zapálila iskru kreativity a staviteľskej vášne v miliónoch detí a dospelých na celom svete. Vďaka tomuto partnerstvu si fanúšikovia budú môcť znovu vytvoriť a predstaviť svet Formuly 1 kocku po kocke. Prostredníctvom hry preskúmať zložitosť mechaniky a technológie, ktoré stoja za týmto športom. Tešíme sa, že nadšencom stavebnice LEGO prinesieme napätie a vzrušenie z Formule 1. Našim fanúšikom poskytneme ďalší spôsob, ako si tento šport užiť so svojimi priateľmi a rodinou.“
Pri príležitosti 75. výročia majstrovstiev sveta FIA Formuly 1 bude skupina LEGO prítomná na kľúčových pretekoch v kalendári na rok 2025. Aby priniesla hru do padoku F1 ako nikdy predtým. Fanúšikovia by mali očakávať plnohodnotné partnerstvo vrátane produktov, zážitkov a obsahu. Tie vyjdú z boxov v čase konania majstrovstiev sveta FIA Formuly 1 v roku 2025.
Redakcia Auto trendy.
Súvisiace články:
Tentoraz si postavíte Mercedes triedy G. Nová sada LEGO vyzerá božsky
Pozrite si, ako Lando Norris jazdí na Silverstone v McLarene P1 postavené z Lega
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.