Novinky, Šport, Zaujímavosti,

Nové elektrické inline korčule majú silu na vašom páse

24.9.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@Electrek). Nemalo by nás prekvapiť, že v súčasnosti existuje niekoľko rôznych spoločností, ktoré ponúkajú elektrické inline korčule (známe aj ako kolieskové korčule). Korčule AtmosGear sú...

24.9.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@Electrek).

Nemalo by nás prekvapiť, že v súčasnosti existuje niekoľko rôznych spoločností, ktoré ponúkajú elektrické inline korčule (známe aj ako kolieskové korčule). Korčule AtmosGear sú však jedinečné tým, že ich batéria sa nosí na páse používateľa.

Nemalo by nás prekvapiť, že v súčasnosti existuje niekoľko rôznych spoločností, ktoré ponúkajú elektrické inline korčule.
Foto: youtube.com/@Electrek

Korčule AtmosGears, ktoré sú v súčasnosti predmetom kampane na Kickstarteri, vyrába francúzska spoločnosť AtmosGear.

Ponúkajú sa ako rámy, ktoré možno pripojiť k inline korčuliarskym topánkam iných výrobcov, aj ako kompletný balík, ktorý obsahuje pár topánok FRSkates. Rámy aj topánky sú k dispozícii v čiernej, bielej alebo žltej farbe.

Batérie mimo korčúľ

V porovnaní s elektrickými inline korčuľami, ktoré sme videli od spoločností ako Escend a Passion Mobility, vyzerajú AtmosGears oveľa viac ako tradičné kolieskové korčule. Je to preto, že jediným hardvérom, ktorým sú samotné korčule špeciálne, je nábojový motor v stredovom koliesku každej z nich.

Jedna 280-Wh lítium-iónová batéria, ktorú prenášaš v priloženom 3-librovom (1,5kg) fanny packu, napája oba motory. Dva samostatné stočené káble vedú z batérie do stredového kolieska každej korčule. Tie by mohli byť trochu komplikované. Motory sa ovládajú pomocou škrtiacej klapky na priloženom bezdrôtovom diaľkovom ovládači.

Konštruktéri tvrdia, že presunutím batérie mimo korčúľ dosiahli ľahšie a ovládateľnejšie korčule. Každý rám je vraj len o 1,5 libry (680 g) ťažší ako bežný rám. Navyše, týmto riešením znížili riziko poškodenia batérie pri opakovaných nárazoch korčúľ o asfalt.

Okrem toho, ak sa odpojia šnúry a nenosí sa batoh, AtmosGears sa môžu používať ako obyčajné kolieskové korčule bez pohonu.
Foto: youtube.com/@atmosgear

Okrem toho, ak sa odpojia šnúry a nenosí sa batoh, AtmosGears sa môžu používať ako obyčajné kolieskové korčule bez pohonu. Aj keď sú pripojené, uvoľnenie plynu diaľkového ovládača spôsobí, že sa vrátia do režimu bez pohonu. Tento diaľkový ovládač sa mimochodom dá použiť aj na elektronické brzdenie a dokonca aj na jazdu dozadu.

Tieto výrobky spĺňajú vodotesnosť podľa normy IP65

Pokiaľ ide o špecifikácie, korčule dosahujú maximálnu rýchlosť 29 km/h a na jedno nabitie údajne prejdú 16 míľ (26 km). Vyvíjajú dostatočný krútiaci moment na prekonanie 15 % stúpania a zvládnu aj používateľov s hmotnosťou do 118 kg. Ich elektronika odoláva vode podľa normy IP65, čo znamená, že znesie nízkotlakové prúdy vody z akéhokoľvek smeru.

Za predpokladu, že sa všetko podarí, sľubom vo výške 630 EUR získate sadu rámov, ktoré si môžete pripevniť k vlastným topánkam, pričom za kombináciu rámov a topánok je potrebných 770 EUR. Plánované maloobchodné ceny.

V nasledujúcom videu si môžete pozrieť AtmosGears v akcii.

Redakcia Auto trendy.

Súvisiace články:

Koľko zarába vodič rozvozu podľa vozidla: auto, skúter, bicykel. Oplatí sa stať kuriérom?

Povinné osvetlenie, bicykel a e-kolobežka


Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.


Varovanie

Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.



Najčítanejšie

Odporúčame

Značka minulosti, hviezda budúcnosti: Objavte revolučný návrat Ebro S700!

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@talleresspg5237). Španielsky automobilový priemysel tento rok zažil prekvapivý návrat jednej zo svojich legendárnych značiek, na ktorú už mnohí zabudli: Ebro.…

Európa na pokraji ďalšej krízy: Čo znamená nedostatok polovodičov pre európsky automobilový priemysel?

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@wsj). Problémom ostáva slabá nezávislosť Európskej únie v oblasti výroby polovodičov, čo môže viesť k prerušeniam dodávok a vážnym následkom…

Warren Buffett neinvestuje do hocikoho: Prečo BYD valcuje USA a Európu?

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: shutterstock.com/Robert Way). Značka, ktorá priniesla svetu prvý plug-in hybrid, je teraz len krôčik od toho, aby sa stala najväčším výrobcom…

Mapy Google s novou užitočnou aktualizáciou. Táto funkcia sa bude páčiť všetkým vodičom

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: shutterstock.com/Muhammad Alimaki). Mapy Google sú stále sa zlepšujúca navigačná aplikácia, ale už teraz sa dajú používať aj na mnohé iné…

Unikátne motory, ktoré prežijú desaťročia: Zoznam najspoľahlivejších jednotiek pre 2024!

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@Motormouth...). Kedysi boli automobily symbolom trvácnosti a odolnosti. Kúpili ste si auto a očakávali ste, že ho budete používať roky,…

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov