Elektro, Novinky, Tipy, Zaujímavosti,

VW ID. Buzz Freestyle. Základný špeciálny model s nahým vzhľadom

6.10.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@EVPedia). Nelakované nárazníky a oceľové disky, ale stále takmer 49 999 eur. Kedysi bol takýto pohľad bežný, dnes si však naše oči musia zvykať na...

6.10.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@EVPedia).

Nelakované nárazníky a oceľové disky, ale stále takmer 49 999 eur.

VW ID. Buzz Freestyle. Základný špeciálny model s nahým vzhľadom.
Foto: youtube.com/@EVPedia

Kedysi bol takýto pohľad bežný, dnes si však naše oči musia zvykať na nelakované nárazníky a oceľové disky, ako je to v prípade špeciálneho modelu Freestyle Electric ID. Buzz. Jednoduchá výbava má zrejme podporiť slabnúci predaj elektrickej dodávky. Bližšie sa pozrieme na základný model určený pre nemecký trh.

Kľúčové údaje

Krátky rázvor, t. j. 2,99 metra a dĺžka 4,71 metra. Okrem toho výkon 170 k a batéria s kapacitou 59 kWh. To by malo stačiť na dojazd 310 až 330 km, pričom Volkswagen udáva spotrebu energie 20,4 kWh/100 km. Nabíjanie prebieha s maximálnym výkonom 165 kW prostredníctvom CCS alebo doma so striedavým prúdom s výkonom 11 kW. VW ID. Buzz Freestyle potrebuje 10,7 sekundy na dosiahnutie rýchlosti 100 km/h, pričom maximálna možná rýchlosť je 150 km/h.

Šírka ID. Buzz medzi podbehmi kolies: 1 204 mm, objem batožinového priestoru po hornú hranu zadného sedadla: 1 121 litrov, objem otvoreného batožinového priestoru so vzpriamenou lavicou zadných sedadiel: 1 581 litrov. Dĺžka batožinového priestoru pri sklopenom druhom rade sedadiel je 2 232 mm a za druhým radom sedadiel 1 330 mm.

Ako už bolo spomenuté, nárazníky sú nelakované, voľná farba je cukrová biela. Za „striebornú metalízu“ sa pripláca 1 035 €; viac farieb na výber nie je. Nálepky na spodnej strane dverí označujú špeciálny model „Freestyle“. Interiéru dominujú čierna a sivá farba. Štandardom sú 18-palcové oceľové disky s pneumatikami 235/60 R 18 103 T vpredu a 255/55 R 18 105 T vzadu. Ak chcete celoročné pneumatiky, môžete ich získať len za 170 EUR.

Volkswagen ID.Buzz vyzerá lepšie ako základný model.

Čo je súčasťou štandardnej výbavy?

Každá z dvoch súprav 19-palcových zliatinových kolies stojí približne 2 500 EUR. Čo je súčasťou štandardnej výbavy? Samozrejme, posuvné dvere a LED svetelné jednotky. Plus rôzne asistenčné systémy a multifunkčná kamera. Výškovo nastaviteľné predné sedadlá a dvojzónová automatická klimatizácia. Nabíjací kábel typu 2 a rádio „Ready 2 Discover“ s 12,9-palcovým dotykovým farebným displejom vrátane bezdrôtovej integrácie Android Auto alebo Apple CarPlay, napríklad pre navigačný systém.

Pokiaľ ide o príplatkovú výbavu, VW ponúka rôzne balíky, zaujímavé by mohlo byť sklopné ťažné zariadenie s elektrickým odblokovaním. Jeho cena je 982 EUR. Prípustné zaťaženie prívesu brzdeného na 12 % je 1 000 kg.

Podobne ako nedávno znížená cena základného modelu ID.3 v Nemecku, ktorá zostáva pod magickou hranicou 30 000 eur, aj model ID. Buzz „Freestyle“ tiež tesne pod hranicou, a to 50 000 €. Cena: presne 49 999 €. Príliš veľa za takéto auto? Posúďte sami.

Redakcia Auto trendy.

Súvisiace články:

Tu je nový Volkswagen California. Je väčší, má priestrannejšiu kabínu a systém 4MOTION

Nový Volkswagen Transporter T7 si zachová motor TDI, ale dostane elektrickú verziu

Rozkošný batoh VW camper, dokonalým doplnkom pre život v dodávke


Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.


Varovanie

Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.



Najčítanejšie

Odporúčame

Objasnené: Ako bude fungovať nové chladiace zariadenie pre jazdcov F1

22.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: shutterstock.com/Michael Potts F1). Exkluzívny pohľad na fungovanie nového chladiaceho zariadenia, ktoré FIA schválila na rok 2025. Prototyp FIA pre nové…

Robot zvyšujúci pevnosť konštrukcie sa presadil v mokrom betóne

22.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@아이티원-d4k). Keď si väčšina z nás predstaví čerstvo vyliaty betón, predstaví si materiál, ktorý by sa mal nechať vyschnúť čo…

Šokujúca pravda: Mikrovozidlá sú na cestách nebezpečnejšie než si myslíte!

22.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@CESVIMAP). Mikrovozidlá neabsolvujú tradičné nárazové testy, keďže ich typové schválenie to nevyžaduje. Napriek tomu, výsledky ukazujú, že kolízia s deformovateľnou…

Európske tradície zlomené: Prečo nový Mercedes CLA prichádza s čínskym motorom?

22.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@AutoInnovationZone). Najnovšia generácia modelu Mercedes CLA prichádza s revolučným hybridným systémom, ktorý kombinuje spaľovací a elektrický pohon. Čo však vzbudzuje…

Hit v úspore nákladov: Prečo Dacia Sandero (nielen) v Nemecku valcuje konkurenciu!

22.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@DeepEnergy26). Dacia Sandero s plynovou inštaláciou je v súčasnosti najlacnejším novým vozidlom v Nemecku. Prejdenie 1 km týmto vozidlom stojí…

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov