7.10.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@AutoAvenueBE).
Odhaľujeme všetky tajomstvá interiéru modelu Dacia Sandero. Dacia Sandero patrí už roky k absolútnej špičke v predaji v Európe. Rumunský kompaktný automobil, oceňovaný pre svoju praktickosť a prijateľnú základnú cenu, sa vďaka minimalizmu (ako aj bohatej výbave v bohatších verziách) stal jednou zo svojich silných stránok.
Tento druhý aspekt je obzvlášť viditeľný na palube modelu Dacia, kde je recept spoločnosti na úspech jasne viditeľný v celkovom usporiadaní.
Dacia Sandero, prístrojová doska
Interiér modelu Sandero ponúka prakticky všetko, čo potrebujete na každodenné používanie, bez zbytočných výstrelkov. Prístrojová doska nie je štýlovo príliš prepracovaná, ale nie je ani taká sparťanská ako v predchádzajúcej generácii. Vďaka hre s farbami a textúrami rôznych materiálov pôsobí kabína v skutočnosti viac než pozitívne.
Výduchy klimatizácie sú rovnako hranaté ako exteriér, zatiaľ čo informačno-zábavný systém má rôzne formáty. Existuje základný, do ktorého môžete umiestniť svoj smartfón a používať ho s aplikáciou Dacia Media Control. Potom je tu 8-palcová obrazovka so základnou intuitívnou grafikou a samostatne držiak smartfónu na lepšiu orientáciu počas navigácie.
Prístrojová doska je plne analógová, zatiaľ čo volant má moderný vzhľad vďaka nápisom Dacia. Fyzické ovládacie prvky automatickej klimatizácie sa ľahko používajú a v prednej časti sú rozmiestnené praktické odkladacie priestory. Pred prevodovkou sa nachádza malá odkladacia schránka, zatiaľ čo pod lakťovou opierkou je pomerne veľká studňa. Celkový objem rôznych vreciek je 21 litrov.
Dacia Sandero, povrchová úprava a materiály
Je zrejmé, že povrchová úprava a materiály sú navrhnuté tak, aby sa výrobné náklady znížili na minimum. Napriek tomu má Sandero v strede palubnej dosky mäkké čalúnenie, zatiaľ čo väčšine kabíny dominujú tvrdé plasty, a to aj v miestach, kam si položíte lakte.
Celkovo však rôzne lesklé sivé vložky zvyšujú vnímanú úroveň kvality, zatiaľ čo najvyššie verzie „Extreme“ majú aj oranžové obloženie, ktoré dodáva interiéru charakter.
Dacia Sandero, vnútorný priestor
Batožinový priestor modelu Dacia je jedným z najväčších vo svojej triede s objemom od 406 do 1 186 litrov. Vo verzii s pohonom na LPG však nie je možné umiestniť rezervné koleso pod podlahu, pretože tento priestor zaberá palivová nádrž, ako to často býva vo vozidlách s pohonom na LPG.
Aj keď ponúka dostatok miesta, vysoký a nechránený prah batožinového priestoru môže spôsobiť poškriabanie.
K dispozícii sú štyri viazacie háčiky, dva na každej strane, a halogénová lampa, ale nie je tu žiadna nabíjacia zásuvka. Zadné sedadlo sa dá sklopiť v konfigurácii 60:40, hoci v strednej polohe zostáva kĺb a vzniká pomerne výrazný hrboľ.
Prístup k zadným sedadlám je jednoduchý vďaka dverám, ktoré sa otvárajú takmer do 90°. V interiéri sa pohodlne usadia aj osoby s výškou nad 190 cm, vďaka dostatku miesta pre kolená a hlavu. Vďaka plytkému stredovému tunelu je stredné sedadlo veľmi pohodlné. Stredová konzola ponúka 12 V nabíjací bod a strecha praktické držadlá.
Redakcia Auto trendy.
Súvisiace články:
Ford Puma, takmer rovnako lacný ako Dacia Duster
Tu je najdrahší Duster, o ktorom vieme. SUV značky Dacia dosahuje cenu nového BMW X1
Ceny Dacia Spring by sa mohli zvýšiť až o 3 900 eur kvôli novým daniam na autá vyrobené v Číne
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.