7.10.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@renaultfrance).
Aplikácia Canal+ mal premiéru ako súčasť multimediálneho systému OpenR Link francúzskej automobilky. K dispozícii je v troch krajinách od 4. októbra.
Od 4. októbra môžu vo Francúzsku, Švajčiarsku a Poľsku všetci motoristi, ktorí si predplatia Canal+ a vlastnia model Renault vybavený systémom OpenR Link, využívať aplikáciu francúzskeho súkromného kanála ako súčasť rozsiahleho katalógu pripojeného multimediálneho systému. V stredu 2. októbra obe spoločnosti oznámili svoju spoluprácu v tlačovej správe.
Aplikáciu je možné nainštalovať do vozidiel, ktoré sú už na cestách, ale bude predinštalovaná aj v kompatibilných vozidlách Renault pri ich výjazde z výroby. Predplatitelia Canal+ si potom budú môcť vychutnať všetky funkcie a obsah, ktoré aplikácia ponúka: od filmov po seriály, dokumenty a športové podujatia vrátane priamych prenosov.
Renault obohacuje svoje zážitky zákazníkov vo vozidle jedinečným obsahom prostredníctvom spolupráce s lídrami na trhu v oblasti hudby, cestovania a kinematografie, čoho príkladom je partnerstvo so spoločnosťou CANAL+. Radosť z jazdy vozidlom Renault, znova a znova,
– Arnaud Belloni, globálny marketingový riaditeľ spoločnosti Renault.
Na palube svojho elektrického vozidla Scenic E-Tech alebo budúceho vozidla Renault 5 budú môcť používatelia používať aplikáciu napríklad pri dobíjaní a sledovať športové podujatia, ako sú Formula 1, MotoGP, rugby alebo futbal. Ako sa však uvádza v tlačovej správe, z bezpečnostných dôvodov bude aplikácia Canal+ fungovať len vtedy, keď vozidlo stojí, a to našťastie.
Ak budete mať to šťastie a zúčastníte sa parížskeho autosalónu, ktorý sa koná od 14. do 20. októbra, budete mať možnosť vyskúšať si túto novú funkciu na všetkých vozidlách Renault vybavených systémom OpenR Link.
Partnerstvo a reklamná kampaň
V rámci tohto „exkluzívneho“ partnerstva sa od 4. októbra môžu na všetkých kanáloch skupiny CANAL+, ako aj v aplikácii CANAL+ a MAX vysielať dva reklamné spoty so sloganom „Waiting is the new cool“.
Toto nové partnerstvo posilňuje inovačnú a investičnú stratégiu skupiny CANAL+, ktorej aplikácie, ktoré sú už dostupné vo viac ako 40 krajinách a teritóriách na smartfónoch, pripojených televízoroch, počítačoch a herných konzolách, sú teraz dostupné v kompatibilných vozidlách Renault vo Francúzsku, Poľsku a Švajčiarsku,
– Philippe Schwerer, riaditeľ pre priemyselné partnerstvá a nový obchod, Canal+ Group+.
Redakcia Auto trendy.
Súvisiace články:
Renault 17 sa možno čoskoro vráti
Nový elektrický Renault Twingo sa bude vyrábať v Slovinsku
Tu je nový francúzsky kráľ SUV segmentu C. Výkon viac ako 200 koní a dlhý zoznam výhod.
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.