28.2.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@TheFrame).
Spoločnosť Ford mení svoju stratégiu pre elektromobily a jej prevádzkový riaditeľ zodpovedný za elektrifikáciu ponuky hovorí o „kolosálnej strategickej hrozbe“ zo strany kráľovstva stredu.
Ford mení svoju stratégiu pre elektromobily a „z hľadiska technológií sú pred nami“ – uviedol Marin Gjaja, prevádzkový riaditeľ bunky Ford, v rozhovore počas panelovej diskusie. Americká značka sa teda začína vážne zaoberať cenovo dostupnými elektromobilmi.
Ford predpokladá, že Číňania postavia továrne v Mexiku, aby obišli dane vo výške 27 %, teda toľko, koľko USA „vyberú“ za elektromobily vyrobené v Číne. Podobnú stratégiu si Číňania osvojili aj v Európe, BYD plánuje postaviť závod v Maďarsku. prevádzkový riaditeľ zodpovedný za elektrifikáciu sortimentu hovorí o „kolosálnej strategickej hrozbe“ zo strany ríše stredu.
„[Prichádzajú – pozn. redakcie] rovnako ako predtým Japonci, Kórejčania alebo Nemci. Je to veľký trh,“ uviedol Gjaja.
Z analýzy, ktorú zverejnila agentúra Bloomberg, vyplýva, že spoločnosť Ford v roku 2023 stratila 28 000 USD na každom predanom elektromobile.
Redakcia Auto trendy.
Súvisiace články:
Čínska značka dobýva Európu. Na Západe už dobyli konkurenciu
Na každom elektromobile strácajú tisíce. Musia zmeniť svoju stratégiu
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.