Elektro, Novinky,

Volkswagen ID.Buzz GTX je najrýchlejšia verzia elektrického minivanu

23.3.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: shutterstock.com/Andriy Sharpilo). Volkswagen predstavuje nový ID.Buzz GTX, najrýchlejšiu a najvýkonnejšiu verziu elektrického minivanu. Variant GTX využíva dva elektromotory s výkonom viac ako 300 koní. Minulý...

23.3.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: shutterstock.com/Andriy Sharpilo).

Volkswagen predstavuje nový ID.Buzz GTX, najrýchlejšiu a najvýkonnejšiu verziu elektrického minivanu. Variant GTX využíva dva elektromotory s výkonom viac ako 300 koní.

Volkswagen predstavuje nový ID.Buzz GTX, najrýchlejšiu a najvýkonnejšiu verziu elektrického minivanu.
Foto: shutterstock.com/Andriy Sharpilo

Minulý týždeň sme sa dočkali prvej upútavky na výkonnú verziu elektrického modelu ID.Buzz. Teraz nám nemecký výrobca poskytuje všetky podrobnosti o novej verzii elektrického minivanu.

Podobne ako verzie GTX pre ID.3 a ID.7 Tourer, aj ID.Buzz GTX dostal agresívnejší predný nárazník, ktorý obsahuje denné svetlá na bokoch, ktoré odlišujú výkonnú verziu od bežného modelu. Na boku vidíme špeciálne navrhnuté kolesá s priemerom 20 palcov, ktoré sú súčasťou štandardnej výbavy. Na želanie si zákazníci môžu vybrať 21-palcové kolesá. ID.Buzz GTX dostal aj novú farbu karosérie. Červená Cherry Red môže byť nakonfigurovaná pre celú karosériu alebo v kombinácii s odtieňom Mono Silver pre kontrastný efekt.

Volkswagen ID.Buzz dostane úpravu GTX

V interiéri dostane verzia GTX tmavší interiér zakončený čiernou strechou. Sedadlá sú čalúnené kožou a mikrovláknom a majú kontrastné červené prešívanie. K dispozícii je aj špeciálny volant s označením GTX a červeným prešívaním.

ID. Buzz GTX so štandardným rázvorom je k dispozícii s piatimi sedadlami, s tromi sedadlami v druhom rade delenými v pomere 40:60 alebo so šiestimi sedadlami s dvoma samostatnými sedadlami pre každý rad. Verzia s dlhým rázvorom bude k dispozícii s lavicou a piatimi sedadlami, ako aj so šiestimi sedadlami. Táto verzia bude navyše ponúkaná so siedmimi sedadlami, s trojmiestnou lavicou v druhom rade a dvoma samostatnými sedadlami v treťom rade.

Čo sa týka výkonu. ID.Buzz GTX poháňajú dva elektromotory s celkovým výkonom 340 koní.
Foto: shutterstock.com/The Global Guy

Čo sa týka výkonu. ID.Buzz GTX poháňajú dva elektromotory s celkovým výkonom 340 koní. Štandardom je pohon všetkých kolies 4Motion, takže minivan šprintuje z 0 na 100 km/h za 6,5 sekundy. Maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na 160 km/h.

Verzia so štandardným rázvorom je vybavená batériou s kapacitou 79 kWh a verzia s dlhým rázvorom využíva batériu s kapacitou 86 kWh. Batériu s kapacitou 79 kWh možno rýchlo nabíjať až do výkonu 185 kW a batériu s kapacitou 86 kWh až do výkonu 200 kW. V prípade oboch verzií trvá dobitie na 10 – 80 % približne 26 minút.

Redakcia Auto trendy.

Súvisiace články:

Hyundai Ioniq 5 prešiel faceliftom. Konečne má stierač zadného okna

Toto má byť najrýchlejšie auto na svete. V roku 2024 sa pokúsi prekonať rýchlostný rekord.


Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.


Varovanie

Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.



Najčítanejšie

Odporúčame

Objasnené: Ako bude fungovať nové chladiace zariadenie pre jazdcov F1

22.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: shutterstock.com/Michael Potts F1). Exkluzívny pohľad na fungovanie nového chladiaceho zariadenia, ktoré FIA schválila na rok 2025. Prototyp FIA pre nové…

Robot zvyšujúci pevnosť konštrukcie sa presadil v mokrom betóne

22.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@아이티원-d4k). Keď si väčšina z nás predstaví čerstvo vyliaty betón, predstaví si materiál, ktorý by sa mal nechať vyschnúť čo…

Európske tradície zlomené: Prečo nový Mercedes CLA prichádza s čínskym motorom?

22.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@AutoInnovationZone). Najnovšia generácia modelu Mercedes CLA prichádza s revolučným hybridným systémom, ktorý kombinuje spaľovací a elektrický pohon. Čo však vzbudzuje…

Očarujúci nový Lynk & Co 01: Zrýchlenie ako blesk a technológie budúcnosti na dosah ruky!

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@WestGoldRain). Lynk & Co na európskom trhu bola doteraz známa tým, že ponúkala iba jeden model – Lynk & Co…

Je nové Audi A5 2025 najlepším modelom vo svojej triede? Objavte jeho prelomové výhody!

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@guidocars). Nové Audi A5 pre rok 2025 predstavuje výrazný krok vpred medzi svojimi konkurentmi v segmente. Aj keď jeho hmotnosť…

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov