2.4.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/shorts/BAQIGFUUgm4).
Po viac ako 20 rokoch sa Lamborghini rozhodlo osviežiť svoju vizuálnu identitu. Erb s býkom teraz vyzerá trochu minimalistickejšie, ale zmeny si všimnú len tí najpozornejší.
Lamborghini tvrdí, že obnovené logo lepšie odráža hodnoty novej stratégie a je odvážne, neočakávané a autentické. Má stelesňovať „inováciu a odhodlanie“ a byť súčasťou zmien vytváraných v súlade s programom Direzione Cor Tauri. Čo mal autor na mysli a čo sa vlastne zmenilo?
Nové logo Lamborghini
Centrálne miesto v erbe stále zaujíma útočiaci býk. Jeho pozícia sa nezmenila, veď je nielen znamením zverokruhu zakladateľa značky (Ferrucio Lamborghini bol býkom zverokruhu), ale predovšetkým symbolom jeho lásky k tradičným býčím zápasom – hoci značka to už tak rada nepripomína.
Z erbu bola odstránená lesklá farba, silueta býka je skôr obrysová a pozadie sa stalo priehľadným. Je to tiež prvýkrát, čo sa v digitálnych propagačných materiáloch značky objaví samotný býk bez erbu a nápisov. Mierne sa zmenila aj typografia, rámik je teraz tenší. Nové logo sa dodáva v troch farebných verziách: zlatej, bielej a čiernej.
Spolu s novým logom Lamborghini oznamuje aj debut nového súboru ikon, ktoré navrhlo Lamborghini Centro Stile a ktoré sa budú používať v digitálnych propagačných kanáloch značky. Zaujímavé je, že ako talianska spoločnosť vyhlasuje, samotné logo sa bude používať len „na budúcich modeloch značky“. To znamená, že z toho treba vyvodiť, že súčasné modely sa budú naďalej vyrábať so starým odznakom.
Redakcia Auto trendy.
Súvisiace články:
Rekordný rok pre Lamborghini. Skvelý darček k 60. narodeninám
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.