5.5.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@DPCcars).
Logo Audi je známe už desaťročia a teraz prešlo ďalšou zmenou. Štyri kruhy, ktoré zdobia vozidlá nemeckej značky, majú byť teraz plochejšie. Čo sa ešte zmenilo?
Štyri kruhy sú známe už 80 rokov. Znovu prešli zmenami
Štyri kruhy sú dnes symbolom, ktorý pripomína len jednu značku. Logo je už desaťročia symbolom značky Audi. Symbolizuje spojenie štyroch automobilových spoločností (Audi, DKW, Horch a Wanderer), ku ktorému došlo v roku 1932. Nový vzhľad tohto symbolu však možno vidieť v najnovších modeloch nemeckej značky.
Ako vyzerá nové logo Audi?
Logo skutočne získalo dvojrozmernejší vzhľad.
„Vďaka tomu sú naše kruhy oveľa modernejšie a ešte graficky výraznejšie, hoci ich geometria je takmer identická s predchádzajúcimi,“
– uviedol Andre Georgi, dizajnér značky, ktorý dohliadal na zmenu krúžkov.
To však nie je všetko. Sú zbavené chrómu a majú čiernobiely vzhľad. Biele prvky sú zasadené do čierneho skleneného tela. Tenký okraj okolo prstencov má zabezpečiť jednotný vzhľad bez ohľadu na farbu laku alebo mriežky chladiča. Zákazníci sa môžu rozhodnúť aj pre tmavší variant, v takom prípade je biela farba nahradená tmavosivou. Prepracované logo nájdete napríklad na faceliftovanom Audi Q7.
Audi zdôrazňuje, že nejde o reakciu na „krátkodobé trendy“, a upozorňuje, že dvojrozmerné krúžky sa objavili už takmer pred desiatimi rokmi – v roku 2016.
„Vždy chceme prezentovať krúžky spôsobom, ktorý zodpovedá danému médiu. Trojrozmernosť na dvojrozmerných displejoch by nespĺňala naše technické a estetické požiadavky. Preto sme sa pre trojrozmerný vzhľad prsteňov v digitálnom svete nerozhodli. Aby sme zabezpečili konzistentnú prezentáciu značky na všetkých miestach kontaktu so zákazníkmi, koordinovali sme s dizajnérskym tímom začatie procesu zmeny dizajnu krúžkov na našich vozidlách,“
– uviedol Frederik Kalisch, zodpovedný za stratégiu značky.
Audi vyhlasuje, že v budúcnosti budú štyri kruhy vyzerať všade rovnako: v časopise, na smartfóne, na billboarde alebo na vozidle.
Týmto sa zmeny identity Audi nekončia
Okrem novej verzie štyroch kruhov budú teraz identifikačné prvky zjednotené pre všetky modely. Označenie modelu alebo verziu pohonu teraz nájdete na B-stĺpiku. Nápisy majú byť viditeľné pri nastupovaní a vystupovaní z vozidla. Georgi uviedol, že sa zjednotilo aj písmo vo vozidlách. Dodal, že všetky vozidlá nemeckej značky bude zdobiť špeciálne písmo Audi.
Redakcia Auto trendy.
Súvisiace články:
Už nebude 35 TFSI ani 30 TDI. Audi opäť mení označenia
Audi ukázalo svetu model Q6 e-tron. Výkonné SUV stanovuje nové štandardy v automobilovom priemysle
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.