11.6.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@carwow).
Citroën v blízkej budúcnosti vyradí zo svojej ponuky niekoľko modelov. Francúzsky výrobca sa zameriava na ziskovosť, preto bude investovať do malých a kompaktných vozidiel.
Zdá sa, že francúzsky výrobca mení svoj zoznam priorít, takže upúšťa od modelov ako C5 X a zameriava sa na kompaktné a subkompaktné modely. Citroën sa snaží o ziskovosť, preto upúšťa od takzvaných „výklenkových segmentov“.
V rozhovore pre Autocar generálny riaditeľ Citroënu Thierry Koskas povedal, že značka „musí byť v hlavných segmentoch, nie vo výklenkových segmentoch“. To v podstate potvrdzuje, že v budúcnosti bude francúzsky modelový rad začínať modelom C3, pod ním bude umiestnený model Ami a vrcholom ponuky bude SUV C5 Aircross.
Koskas tiež uviedol, že Citroën neplánuje náhradu za C1 z dôvodu neschopnosti dosiahnuť jeho ziskovosť a v podstate vylúčil náhradu za C5 X, ktorý „nemá zlé výsledky, ale je v segmente, ktorý neexistuje. „. Dodal, že „Citroën musí byť v segmentoch B a C, pretože to je podstata značky“.
Citroën sa zameriava na ziskovosť
Generálny riaditeľ spoločnosti uviedol, že v budúcnosti očakáva obmedzenie ponuky značky Citroen. Preto uvažuje o približne piatich alebo šiestich modeloch, ktoré by tvorili ponuku a boli by sústredené v najdôležitejších segmentoch trhu: „Neexistuje žiadne magické číslo, ale päť alebo šesť dobre umiestnených modelov, ktoré sú pre zákazníkov skutočne atraktívne. S tým by som bol spokojný.“
Koskas tiež očakáva, že do roku 2030 budú väčšinu predaja francúzskeho výrobcu tvoriť elektrické modely. Značka však plánuje naďalej vyrábať vozidlá so spaľovacími motormi a hybridy, pretože „ako populárna značka musíme ponúkať cenovo dostupnú mobilitu pre každého“.
Redakcia Auto trendy.
Súvisiace články:
Nový Citroën C3 sa dostal do Európy. Svojou cenou poráža konkurenciu
Citroën – Neuveríte, koľko cestujúcich odvezie nový C3 Aircross
Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.