Novinky, Šport, Zaujímavosti,

Nové elektrické inline korčule majú silu na vašom páse

24.9.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@Electrek). Nemalo by nás prekvapiť, že v súčasnosti existuje niekoľko rôznych spoločností, ktoré ponúkajú elektrické inline korčule (známe aj ako kolieskové korčule). Korčule AtmosGear sú...

24.9.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@Electrek).

Nemalo by nás prekvapiť, že v súčasnosti existuje niekoľko rôznych spoločností, ktoré ponúkajú elektrické inline korčule (známe aj ako kolieskové korčule). Korčule AtmosGear sú však jedinečné tým, že ich batéria sa nosí na páse používateľa.

Nemalo by nás prekvapiť, že v súčasnosti existuje niekoľko rôznych spoločností, ktoré ponúkajú elektrické inline korčule.
Foto: youtube.com/@Electrek

Korčule AtmosGears, ktoré sú v súčasnosti predmetom kampane na Kickstarteri, vyrába francúzska spoločnosť AtmosGear.

Ponúkajú sa ako rámy, ktoré možno pripojiť k inline korčuliarskym topánkam iných výrobcov, aj ako kompletný balík, ktorý obsahuje pár topánok FRSkates. Rámy aj topánky sú k dispozícii v čiernej, bielej alebo žltej farbe.

Batérie mimo korčúľ

V porovnaní s elektrickými inline korčuľami, ktoré sme videli od spoločností ako Escend a Passion Mobility, vyzerajú AtmosGears oveľa viac ako tradičné kolieskové korčule. Je to preto, že jediným hardvérom, ktorým sú samotné korčule špeciálne, je nábojový motor v stredovom koliesku každej z nich.

Jedna 280-Wh lítium-iónová batéria, ktorú prenášaš v priloženom 3-librovom (1,5kg) fanny packu, napája oba motory. Dva samostatné stočené káble vedú z batérie do stredového kolieska každej korčule. Tie by mohli byť trochu komplikované. Motory sa ovládajú pomocou škrtiacej klapky na priloženom bezdrôtovom diaľkovom ovládači.

Konštruktéri tvrdia, že presunutím batérie mimo korčúľ dosiahli ľahšie a ovládateľnejšie korčule. Každý rám je vraj len o 1,5 libry (680 g) ťažší ako bežný rám. Navyše, týmto riešením znížili riziko poškodenia batérie pri opakovaných nárazoch korčúľ o asfalt.

Okrem toho, ak sa odpojia šnúry a nenosí sa batoh, AtmosGears sa môžu používať ako obyčajné kolieskové korčule bez pohonu.
Foto: youtube.com/@atmosgear

Okrem toho, ak sa odpojia šnúry a nenosí sa batoh, AtmosGears sa môžu používať ako obyčajné kolieskové korčule bez pohonu. Aj keď sú pripojené, uvoľnenie plynu diaľkového ovládača spôsobí, že sa vrátia do režimu bez pohonu. Tento diaľkový ovládač sa mimochodom dá použiť aj na elektronické brzdenie a dokonca aj na jazdu dozadu.

Tieto výrobky spĺňajú vodotesnosť podľa normy IP65

Pokiaľ ide o špecifikácie, korčule dosahujú maximálnu rýchlosť 29 km/h a na jedno nabitie údajne prejdú 16 míľ (26 km). Vyvíjajú dostatočný krútiaci moment na prekonanie 15 % stúpania a zvládnu aj používateľov s hmotnosťou do 118 kg. Ich elektronika odoláva vode podľa normy IP65, čo znamená, že znesie nízkotlakové prúdy vody z akéhokoľvek smeru.

Za predpokladu, že sa všetko podarí, sľubom vo výške 630 EUR získate sadu rámov, ktoré si môžete pripevniť k vlastným topánkam, pričom za kombináciu rámov a topánok je potrebných 770 EUR. Plánované maloobchodné ceny.

V nasledujúcom videu si môžete pozrieť AtmosGears v akcii.

Redakcia Auto trendy.

Súvisiace články:

Koľko zarába vodič rozvozu podľa vozidla: auto, skúter, bicykel. Oplatí sa stať kuriérom?

Povinné osvetlenie, bicykel a e-kolobežka


Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.


Varovanie

Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.



Najčítanejšie

Odporúčame

Pravda o elektromobiloch: Odhaľujeme mýtus o vyšších nákladoch na opravy!

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@YouCarTV). Elektromobily získavajú na popularite, no ich rozmach zároveň prináša množstvo otázok ohľadne nákladov na opravy a typov poškodenia pri…

Predajný fenomén: Dacia Sandero mieri na trón najpredávanejšieho auta 2024 – a nič ju nezastaví!

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@ByteBuzzInovations). Dacia Sandero si opäť upevnila svoje miesto na vrchole predajných rebríčkov nových áut v Európe a smeruje k tomu,…

SUV budúcnosti je tu: Zoznámte sa s novým Hyundai Ioniq 9 – výkonom šokuje, dizajnom očarí!

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@kbb). Najväčšie elektrické SUV od kórejského výrobcu Hyundai oficiálne vstupuje na scénu – a hneď s impozantnou batériou a výkonom…

Prečo automobilky investujú miliardy do polovodičových batérií? Zistite, čo prinesú vám!

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@beyonddiscoveryofficial). V poslednej dobe výrobcovia automobilov čoraz častejšie prechádzajú na polovodičové batérie pre svoje elektromobily. Pozrime sa na to, z…

Nové hybridné SUV je dokonalým plánom B pre Toyotu Yaris Cross. Nízka spotreba paliva a pôsobivý zoznam výbavy

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@crospotter13). Stellantis pokračuje vo svojej novej stratégii. Pridaním hybridného modelu do modelového radu Citroën má skvelú alternatívu k špičkovému SUV…

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov