Novinky, Šport, Správy, Zaujímavosti,

Aston Martin nesmie sedieť a čakať, kým Newey začne – Krack

5.10.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@astonmartinf1team). Hoci Aston Martin odpočítava dni do príchodu Adriana Neweyho, pokrok musí prísť ešte predtým. Šéf tímu Aston Martin Mike Krack tvrdí, že jeho tím...

5.10.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@astonmartinf1team).

Hoci Aston Martin odpočítava dni do príchodu Adriana Neweyho, pokrok musí prísť ešte predtým. Šéf tímu Aston Martin Mike Krack tvrdí, že jeho tím formuly 1 nemôže len sedieť a čakať na príchod Adriana Neweyho, aby si mohol myslieť, že dosiahne veľký pokrok.

Hoci je Neweyho získanie veľkou vzpruhou do budúcnosti, Krack hovorí, že Aston Martin nesmie teraz nechať nadšenie zatieniť svoju súčasnú úlohu – ktorou je zvrátiť svoju situáciu na trati.
Foto: youtube.com/@astonmartinf1team

Tím zo Silverstonu urobil obrovský prevrat, keď si zabezpečil Neweyho služby po jeho odchode z tímu Red Bull, ktorý vyhral šampionát.

Vzhľadom na podmienky jeho zmluvy s Red Bullom však nemôže začať pracovať pre Aston Martin skôr ako v marci budúceho roka – keď sa jeho vplyv sústredí najmä na vyzývateľa 2026.

Hoci je Neweyho získanie veľkou vzpruhou do budúcnosti, Krack hovorí, že Aston Martin nesmie teraz nechať nadšenie zatieniť svoju súčasnú úlohu – ktorou je zvrátiť svoju situáciu na trati.

Keďže Aston v tejto sezóne stratil svoje vyššie pozície, Krackovi je jasné, že musia dosiahnuť pokrok ešte pred Neweyho príchodom.

Ak ho identifikujem, nebude to na dlho

Na otázku, aké ťažké bolo vyvážiť nadšenie z Neweyho a projektu 2026 s jeho súčasnými ťažkosťami, Krack povedal: „Je to ťažké: „Je to veľmi ťažké. Rozhodne.

„Ale myslím si, že by sme mali 25. ročník využiť aj ako príležitosť ukázať Adrianovi, čo dokážeme. Myslím, že by to malo slúžiť ako motivácia pre nás všetkých.“

Krack sa vyjadril k možnému nebezpečenstvu, že ľudia budú sedieť a čakať, kým sa Newey rozbehne:

„Ak ho identifikujem, nebude to na dlho.“

Hoci Newey už navštívil továreň Aston Martin a hovoril s vedúcimi pracovníkmi. Jeho prínos zostáva obmedzený, pretože má stále zmluvu s Red Bullom.

Krack povedal, že to, koľko dialógu mohol s Neweym viesť pred jeho oficiálnym nástupom, nie je v jeho rukách.
Foto: youtube.com/@TopGear

Krack povedal, že to, koľko dialógu mohol s Neweym viesť pred jeho oficiálnym nástupom, nie je v jeho rukách.

Musím sa poradiť s naším právnym oddelením

„Neviem,“ povedal. „Musím sa poradiť s naším právnym oddelením.

„Myslím si, že pri týchto veciach treba byť veľmi opatrný. Viete, nechceme sa dostať do právnych [záležitostí] do budúcnosti. To by jednoducho nebolo správne.“

Krack si uvedomuje, že po boji o pódiá na začiatku minulej sezóny nemôže Aston Martin byť teraz spokojný len s bodovaním v nižších priečkach.

„Nie sme tam, kde by sme chceli byť,“ povedal. „Naším cieľom bolo jednoznačne zmenšiť odstup od prvých štyroch tímov.

„Na začiatku sezóny sme vedeli, že sme v tom čase približne piati najrýchlejší, a cieľom bolo túto medzeru zmenšiť.

„To sa nám nepodarilo. Ostatní nás viac dobehli, ako sme sa my priblížili. Taká je teda realita a to je niečo, čo musíme pochopiť a riešiť.“

Redakcia Auto trendy.

Súvisiace články:

Zlé správy: Aston Martin tento rok nedosiahne svoj predajný cieľ

Umiestniť na okno auta inzerát na predaj?

Ako regenerovať filter pevných častíc?



Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.


Varovanie

Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.



Najčítanejšie

Odporúčame

Pravda o elektromobiloch: Odhaľujeme mýtus o vyšších nákladoch na opravy!

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@YouCarTV). Elektromobily získavajú na popularite, no ich rozmach zároveň prináša množstvo otázok ohľadne nákladov na opravy a typov poškodenia pri…

Predajný fenomén: Dacia Sandero mieri na trón najpredávanejšieho auta 2024 – a nič ju nezastaví!

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@ByteBuzzInovations). Dacia Sandero si opäť upevnila svoje miesto na vrchole predajných rebríčkov nových áut v Európe a smeruje k tomu,…

SUV budúcnosti je tu: Zoznámte sa s novým Hyundai Ioniq 9 – výkonom šokuje, dizajnom očarí!

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@kbb). Najväčšie elektrické SUV od kórejského výrobcu Hyundai oficiálne vstupuje na scénu – a hneď s impozantnou batériou a výkonom…

Prečo automobilky investujú miliardy do polovodičových batérií? Zistite, čo prinesú vám!

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@beyonddiscoveryofficial). V poslednej dobe výrobcovia automobilov čoraz častejšie prechádzajú na polovodičové batérie pre svoje elektromobily. Pozrime sa na to, z…

Nové hybridné SUV je dokonalým plánom B pre Toyotu Yaris Cross. Nízka spotreba paliva a pôsobivý zoznam výbavy

21.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@crospotter13). Stellantis pokračuje vo svojej novej stratégii. Pridaním hybridného modelu do modelového radu Citroën má skvelú alternatívu k špičkovému SUV…

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov