Novinky, Zaujímavosti,

Veľkolepý návrat Malého? Takto by mohol vyzerať nový Fiat 126p

12.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@recanything). Na základe návratu k modelom z minulých rokov by Fiat mohol obnoviť legendárny model 126p. Z hľadiska dizajnu je projekt už prakticky hotový. Mal...

12.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@recanything).

Na základe návratu k modelom z minulých rokov by Fiat mohol obnoviť legendárny model 126p. Z hľadiska dizajnu je projekt už prakticky hotový. Mal by šancu na úspech?

Výrobcovia sa čoraz častejšie rozhodujú pre odvážny krok: chcú pritiahnuť záujem zákazníkov návratom k legendárnym modelom spred rokov, pre ktoré si zákazníci obľúbili ich značky.
Foto: youtube.com/@macpytech2783

Výrobcovia sa čoraz častejšie rozhodujú pre odvážny krok: chcú pritiahnuť záujem zákazníkov návratom k legendárnym modelom spred rokov, pre ktoré si zákazníci obľúbili ich značky. Fiat toto riešenie praktizuje už roky s modelom 500 a BMW s modelom MINI, ale k týmto krokom sa odhodlávajú aj ďalší.

Renault nedávno vzkriesil model 5

Renault nedávno vzkriesil model 5 – po prvých jazdách s týmto vozidlom mám dôvod veriť, že ide o trhák. Čoskoro sa k nemu pridá Renault 4 a vôbec nie je jasné, či je to posledné slovo francúzskej spoločnosti. Volkswagen už skôr nadviazal na legendárny Bus predstavením modelu ID.Buzz. Nový model ID.2all, ktorý uvidíme budúci rok, má tiež odkazovať na Volkswageny minulých rokov.

Jediným spoločným prvkom všetkých týchto vozidiel je elektrický pohon. Výrobcovia si konečne uvedomili, že zákazníkov treba osloviť aj srdcom, nielen rozumom.

Fiat, ktorý bol vždy známy svojimi skvelými malými mestskými modelmi, nemá v súčasnosti veľkú ponuku. Zdá sa, že niekto v Taliansku zabudol na model 126 – auto, ktorého sa predalo takmer 4,7 milióna kusov a ktoré kedysi. Možno by stálo za to sa k nemu vrátiť? Ako by toto auto mohlo vyzerať, naznačuje projekt realizovaný talianskym dizajnérskym štúdiom MA-DE. Dizajnéri sa rozhodli vynoviť model 126 na základe moderného technického myslenia, ale so zachovaním osobitých vlastností originálu. Andrea Della Vecchia predstavuje túto myšlienku podrobne:

Nová interpretácia

V prípade vízie 126 sme sa zamerali na zachovanie charakteristických štýlových prvkov a zároveň sme im dali novú interpretáciu. Silueta s jemne sa zužujúcou strechou v zadnej časti a hranatými svetlometmi, zvýraznená výraznou líniou obklopujúcou vozidlo, sú poctou jedinečnej estetike tohto modelu.

Ako by toto auto mohlo vyzerať, naznačuje projekt realizovaný talianskym dizajnérskym štúdiom MA-DE.

Zlou správou je, že ide o projekt na rok 2020. Vtedy sa jeho prezentácia nepremietla do záujmu značky Fiat. Treba však pripomenúť, že odvtedy sa veľa zmenilo. V roku 2021. Fiat sa stal súčasťou konglomerátu Stellantis, ktorý má ambície vyšplhať sa medzi najväčších výrobcov automobilov na svete. Fiat sa teraz skrátil o Citroen a Peugeot – francúzskych výrobcov, ktorí sa tiež môžu pochváliť obrovskými úspechmi, pokiaľ ide o malé mestské autá, ktoré milujú milióny ľudí. A Európa, ktorá má do roku 2035 prejsť na elektromobilitu, potrebuje lacné malé elektrické autá. Najlepšie také, ktoré si zákazníci obľúbia a budú ich chcieť vlastniť aj napriek tomu, že sú elektrické. A tak, keď si ich budú kupovať srdcom a obľúbia si ich počas každodenného používania, v praxi uvidia, že elektromobility sa nemusia báť.

Redakcia Auto trendy.

Súvisiace články:

Fiat 2025: Všetky pripravované nové modely

Fiat pozastavuje výrobu modelu Panda. Stellantis má pred sebou ťažké rozhodnutia

Fiat Panda v Spojenom kráľovstve skončil


Ďakujeme, že ste si prečítali náš článok. Odporúčame vám sledovať nás v službe Google News.


Varovanie

Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.



Najčítanejšie

Odporúčame

Objasnené: Ako bude fungovať nové chladiace zariadenie pre jazdcov F1

22.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: shutterstock.com/Michael Potts F1). Exkluzívny pohľad na fungovanie nového chladiaceho zariadenia, ktoré FIA schválila na rok 2025. Prototyp FIA pre nové…

Robot zvyšujúci pevnosť konštrukcie sa presadil v mokrom betóne

22.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@아이티원-d4k). Keď si väčšina z nás predstaví čerstvo vyliaty betón, predstaví si materiál, ktorý by sa mal nechať vyschnúť čo…

Šokujúca pravda: Mikrovozidlá sú na cestách nebezpečnejšie než si myslíte!

22.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@CESVIMAP). Mikrovozidlá neabsolvujú tradičné nárazové testy, keďže ich typové schválenie to nevyžaduje. Napriek tomu, výsledky ukazujú, že kolízia s deformovateľnou…

Európske tradície zlomené: Prečo nový Mercedes CLA prichádza s čínskym motorom?

22.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@AutoInnovationZone). Najnovšia generácia modelu Mercedes CLA prichádza s revolučným hybridným systémom, ktorý kombinuje spaľovací a elektrický pohon. Čo však vzbudzuje…

Hit v úspore nákladov: Prečo Dacia Sandero (nielen) v Nemecku valcuje konkurenciu!

22.11.2024 Redakcia Auto trendy (Foto: youtube.com/@DeepEnergy26). Dacia Sandero s plynovou inštaláciou je v súčasnosti najlacnejším novým vozidlom v Nemecku. Prejdenie 1 km týmto vozidlom stojí…

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov